Latest News
Monday, February 20, 2012

Koleksi Gambar kucing sedang tidur yang comel #part 2

Melihat akan kucing-kucing yang sedang tidur ni rasa geram pun ada. Mana tak nya.. cute sangat.. rasa nak cium-cium, peluk-peluk je. Masa kecik dulu siap bawak tidur. Lepas aku tidur dia pun hilang entah kemana hala. Tengoklah comel teramat sangat.
 *Sambungan dari part 1*
Kucing montel tidur

Tidur dalam kasut

Anak ayam dengan Kucing cute

Gaya tidur yang extream

Sehati sejiwa
Kucing bersidai

Kucing mati

Nota : Menurut sumber 'google.com' berdasarkan rentetan gambar kucing yang terakhir [kucing mati] telah mati di dalam kasut. Yang mana kucing tersebut cuba untuk masuk kepalanya ke dalam kasut untuk tidur tetapi malangnya ianya tersangkut lalu mati kelemasan.

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

2 comments:

  1. Kcing last tu , ade orgg kpankan takk ? Haha

    ReplyDelete
  2. @Acik Aintak kapankan pon.. diorang wat masak merah..ekeke

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Koleksi Gambar kucing sedang tidur yang comel #part 2 Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa