Latest News
Wednesday, March 21, 2012

KOLEKSI KERETA TOYOTA | PENAH TENGOK KE?


Berikut antara koleksi kereta Toyota yang mungkin korang pernah atau tak pernah tengok sebelum ni.. Belum ada di pasaran Malaysia lagi rasanya..

Klik pada gambar untuk paparkan semua gambar seperti di album facebook.

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

9 comments:

  1. harganya pon awesome kan????? hehe..

    ReplyDelete
  2. canggihhhh...harga pun canggih $$$$$$$$ :)

    ReplyDelete
  3. tertarik dengan kereta gambar 7 dan 10 nak potia beli kan satu boleh? hahaha

    ReplyDelete
  4. tunggu 2nd gath amy belikan ok...hehe... amy suka yg ke 13 dgn yg last sporty habis...

    aida yg ke 7 dgn 10??? dah tau sbb ada gaya myvi sikit kan??? bayangkan la aida bawak keter tu gi keje pergggghhh...

    ReplyDelete
  5. warna itam tuh klkar..hihih
    suka tgk warna maroon tuh

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: KOLEKSI KERETA TOYOTA | PENAH TENGOK KE? Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa