Latest News
Saturday, April 14, 2012

AWEK SEKSI MAIN MASAK-MASAK | BAIK PUNYER !!

AWEK SEKSI MAIN MASAK-MASAK | BAIK PUNYER !!
SAPO LAH NI.. SOPAN BEBENOR..
masak nasik goreng boleh lah kalau buat style gaya bebas macam ni.. cuba goreng telur dengan minyak yang banyak tengok.. mau nyer melecur walaupon pakai seluar dalam kalis api pun... hakahakhak.. walau apa pun aku respek kat awek ni.. berani mencuba sesuatu yang lain daripada yang lain..
aku rasa dia ni STRESS kot... ekekeke.... salute !!!

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 comments:

  1. wallaweh comel bebenor,, hahaha

    http://mawardiyunus.blogspot.com/2012/04/istilah-minda-zaman-sekolah-menengah.html

    ReplyDelete
  2. mak aih ganasnya.. haha.. jadi nasi kangkang le nanti =,='

    ReplyDelete
  3. dia rendah sgt kot. x sampai. tu yg kena panjat.

    ReplyDelete
  4. klu tau rendah pakai la seluar panjang... masak pon nak seksi2 gakke... hakahak... yg member dia gi snap pic dia tu dia tau ke tak agaknya?

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: AWEK SEKSI MAIN MASAK-MASAK | BAIK PUNYER !! Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa