Latest News
Saturday, June 02, 2012

Anak Nak Susu, Mak Pulak Sengal

Anak Nak Susu, Mak Pulak Sengal

Korang tengoklah budak tecik ni.. lapor susu gamaknya... sampaikan patung punya pun dia nak.. dasar mak... mak pulak tolol.. di hulurkan pulak anak dia kat patung tu ... hakhak...
Anak Nak Susu, Mak Pulak Sengal
Ehsan Google.com


Nota : Tak pasti samada tu patung batu,kayu atau patung cokelat.. :)

INCOMING SEARCH TERM :

Anak Nak Susu, Mak Pulak Sengal
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

5 comments:

  1. kesian budak tu..adesss mak die pun satu hal..-_-

    ##sy follow blog ni (:

    ReplyDelete
  2. hakhak , comel je baby tuuu...

    ReplyDelete
  3. mak dia saje jek gurau2 dgn baby dia kot... tgk la tu siap gelak lg tu hakahka

    ReplyDelete
  4. hahaha , haus lah tu..ker sengaja..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Anak Nak Susu, Mak Pulak Sengal Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa