Latest News
Sunday, June 17, 2012

ANEH KATAK MAKAN ULAR ?

Memang ANEH lah kalau kebiasaannya sudah menjadi luar biasa.. kita seringkali terdengar atau di dalam pengetahuan kita Ular memekan Katak. Tapi Aneh kalau Katak makan Ular. Dunia... dunia..

Katak sedang memakan Ular
Kenapa? tak percaya? jom tengok Video ni..


Nota : kalau video ini kurang jelas, tunggu sehingga video habis dan lihat lain-lain video yang akan keluar di akhiran nanti.

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. memang ada kan amy katak besar dari ular.. yang hari tu dalam entry aida tu.. macam2 spesis ada.

    ReplyDelete
  2. katak yg jenis besar tu kot?..memang ada katak yg jadi pemangsa...mkn daging...

    ReplyDelete
  3. xleh tengok video tu, line slow =.=

    ReplyDelete
  4. ni mesti katak nak balas dendam tuk keluarga2 dia yang dimakan ular..huhuhu

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: ANEH KATAK MAKAN ULAR ? Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa