Latest News
Friday, June 29, 2012

GAMBAR MURAH NILAI BERJUTA

gambar kasihnya abang
Kasih Abang
Salam.. Hampir menitiskan air mata saat tatap gambar ni.. kesiannya.. ini lah yang dikatakan "GAMBAR MURAH NILAI BERJUTA". Setianya abang memaku adiknya disaat mencari ikhsan orang ramai di kaki tangga bilamana dia juga tertidur.. Ya Allah.. murahkanlah rezekinya.. jadikanlah dia sebagai orang berguna satu hari nanti...


Sumber gambar : mycadburychocolateblog.blogspot.com

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

8 comments:

  1. abg ni single lagi tak? erk

    ok tersentuh T___T

    ReplyDelete
  2. kasih abg yg tak ternilai >_<

    ReplyDelete
  3. @piraaadia mmg single tp sebagai anak bkn sebagai BF lu piraaa... eheh

    ReplyDelete
  4. @Afaszhanya org yg susah je mampu dan tinggi nilai kasih syg.. yg senang dan mewah susah nak jumpa yg mcmni... klu dok bergaduh sepanjang masa ada lah byk...

    ReplyDelete
  5. mcm lukisan pun ada..gambar tu...

    ReplyDelete
  6. speechless... =='
    sedih~

    ReplyDelete
  7. @fynajgn sedih2 la ye... kita kena bersyukur hidup mcmni

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: GAMBAR MURAH NILAI BERJUTA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa