Latest News
Saturday, June 23, 2012

HABIS DIKANGKANG OLEH GADIS TAK BERMARUAH

Perghh.. giler babeng baca tajuk entry kali ni.. ni la gadis zaman sekarang (tak semualah..) bukan sahaja tak bermoral.. bukan sahaja tak bermaruah.. harga diri harga body tak ada lagi.. main sana.. main sini.. berapa lelaki apa peduli.. Dunia akhir zaman memang cenggini..
Yang ni gambar satu family mencuri - hebat kan?


Tapi kali ni lain pulak jadinya.. benda dah lama cuma kurang di ketengahkan je.. banyak kes-kes macam ni cuma apa yg dia curi menggunakan "kangkang".. macam tajuk tu 'HABIS DIKANGKANG OLEH GADIS TAK BERMARUAH' .. atau di kenali "Pencuri kangkang" .. lihat lah aksi berani mati dan nekadnya diorang mencuri sampai lengang kat penyidai tu..
Nota: Kurangnya didikan agama dalam diri manusia mampu melakukan apa saja, seolah neraka tiada dalam kamus hidupnya. sedih sangat ada manusia macamni.

INCOMING SEARCH TERM :

pencuri kangkang, curi dengan mengangkang, video pencuri kangkang
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

12 comments:

  1. Zman skrng orgg dahh taak Takod nrake ! Dah taak nampak syrge !! Yang mrke taw , dunie lha syurge !!

    #Nauzubillah , smoge dijauhkan :(

    ReplyDelete
  2. yg penting diorg dpt apa yg dorg nak.. pelik kan?

    ReplyDelete
  3. mak aih curi sehelai tak pe lagi nie banyak helai dah tu.. moga mereka insaf dengan perbuatan mereka.. tak padan dengan perempuan.

    ReplyDelete
  4. banyak nya laaa dorg curi.. bgus rompak jak alang2 kalu da mcm tu.. huhu..
    ntah apa laa org zaman skrg ni..

    ReplyDelete
  5. Aiks...bukannya sikit yang diambil..adeh la..tudung pulak tu yg diorg ambil..

    ReplyDelete
  6. tula pasal.. curi tudung.. bkn nak pakai tu.. nak wat stok bisness

    ReplyDelete
  7. pelik betol dorg neh...nk senang cepat je.huhuhu

    ReplyDelete
  8. diorang nak bertudung lepas ni sbb tu la dorg curi tudung... ekekek

    ReplyDelete
  9. @PotiaCasaDelarossa hehe , zman skrang dah tak de apee yang plik lhaa .

    ReplyDelete
  10. Kesilspan pd staff juga kerana x memantau..

    Pencuri itu ada hukumannya nanti

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: HABIS DIKANGKANG OLEH GADIS TAK BERMARUAH Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa