Latest News
Monday, June 04, 2012

Nasi Lauk Ayam Bercili, Tikus Bertelur

Makan tengahari lebih enak kalau kena ini nasik...
Manyak syedapp ini punya nasyikk.... lu orang ada penah cuba???

Lu orang perasan apa ada dalam itu nasik?? 
Nota: Inilah kalau kebersihan tak di ambil berat di dalam penyediaan makanan.. contohnya perkara macam ni kerap berlaku di Food Court2x yg lama-lama di ibu kota.. Tak di nafikan ada jg yang bersih.. cuma sebahagian tempat tu memang kotor.

p/s:Dah berzaman dah aku tak makan kat food court.

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

3 comments:

  1. eh Phat... lazat mcmni pon ko nak muntah ijau ekekkek..

    ReplyDelete
  2. eeee ,lao org yg bpuase tgok ni pn takde nafsu nk mkn ..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Nasi Lauk Ayam Bercili, Tikus Bertelur Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa