Latest News
Tuesday, June 04, 2013

Susu Segar Dari Kandang..

Susu Segar Dari Kandang..

Susu Segar Dari Kandang.. | Hmmm... lazat sangat ke susu lembu ni sampai macam tu sekali di sedutnya.. ekekek.. aksi hisap susu lembu terus dari kantung lembu segar dari kandang hahahak...
Susu Segar Dari Kandang..
Don't try this at Home
Mujur tak kena tendang denagn lembu ni dah kira bersyukur... ekekekke.... kalau ada anak si lembu tu maunya dia bergaduh rebut susu... ahakahakhak...

Sumber : Google images

INCOMING SEARCH TERM :

susu segar dari ladang, gambar sengal, gambar lawak, hisap susu lembu
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

12 comments:

  1. LoL..susu ibu dara lah best..bhahahaa

    ReplyDelete
  2. ekekeke... besh? ke? mcm biasa jek ko buat... ahkahaka

    ReplyDelete
  3. ish3.. lembu tu pn rela je diperlakukan cmtu ...

    ReplyDelete
  4. errrk loya eden tengoknye =,=

    ReplyDelete
  5. hakhak... kita masa kecik pon minum susu lembu... masa besar pon minum gak kan?? bezanya susu lembu tu dah di proses ekekke

    ReplyDelete
  6. memang fresh la susu tu, haha

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Susu Segar Dari Kandang.. Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa