Latest News
Wednesday, June 06, 2012

Tutorial Elak Handphone Di Curi

Sejak dua menjak ni rajin pulak aku aku entry pasal tutorial ni.. ni aku nak bagi tutorial bagi nak elakkan dari penyelok saku ke.. peragut ke.. dan si pencuri handphone semasa bersesak sesak di tempat yang sesak la... gi pasar malam pon boleh.. tapi khas bagi yang dok naik bas ikan sardin la.. tak pon yang naik LRT kat KL..
Selamat beramal.. eh macam tak sesuai plak selamat beramal.. hmmmm... selamat mencuba ok..

Tutorial ni dah di amalkan di Jepon ternyata berkesan lagi effective ekekek...

Tutorial elak kehilangan Enset
Nota: sesuai diamalkan di semua jenis keadaan cuaca.. ekekeke...

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 comments:

  1. Haha . Kalo gitu kompom laa taak kan hlang. Haha

    ReplyDelete
  2. ekekke tau x pe... sikit punyer besor mangga dia

    ReplyDelete
  3. amboii , kot tak sempt nak angkt kol sbb nak bkak knci pn mkn mse kot .. haha

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Tutorial Elak Handphone Di Curi Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa