Latest News
Sunday, June 03, 2012

Tutorial panaskan Pizza, Jimat kos


Dah lama rasanya tak buat tutorial.. kali ni aku nak buat tutorial pasal nak panaskan pizza dan jimatkan kos.. ahahaa.. sepertimana yang korang sedia maklum.. pizza kalau sejuk mmg tak best bila dimakan kan? so sambil korang dok surf internet main Facebook atau blogwalking boleh amalkan tutorial seperti di bawah.. ekekek..


Tutorial panaskan pizza.
Jangan marah aku ok hakhakahk....

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

5 comments:

  1. baik letak dalam sepender je..panas jugak..hahahaha

    ReplyDelete
  2. done follow here..lawat saya balik ye http://amiraqramazizi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Hak hak hak.... btul gak an... kalo letak kopi pon boleh panas agaknye kot

    ReplyDelete
  4. MK... letak dlm spender buat ko mkn sorang2 blh lah... aku tan sanggup... kang takut ada rumput kering melekat kat pizza tu...ekekek

    ReplyDelete
  5. huh.tapi kan hana kan.. pernah buat

    coklat bila simpan dalam peti ais jadi keras. tak sedap bila makan coklat keras. jadi nak lembutkan dia sikit. hana letak coklat dekat ruang keluar uadara panas di tepi laptop.. hahaha

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Tutorial panaskan Pizza, Jimat kos Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa