Latest News
Friday, July 13, 2012

GAMBAR TANGISAN YANG SEPI

Sebak di saat aku mengedit gambar ni.. tak tau kenapa aku letak tajuk GAMBAR TANGISAN YANG SEPI.. tu je yang aku terpikir masa aku terlihat gambar ni kat timeline facebook somebody (Yuyu Ali).


Kesian kan? dia tetap cuba untuk sedarkan ibunya yang telah meniggal dunia akibat kebuluran. Adik ini terus menangisi tanpa menyedari apa sebenarnya sudah berlaku. Sehinggakan aku sendiri rasa sebak ketika membuat entry ni.
Ya Allah.. permudahkanlah kehidupan Mereka... Amin...

Adakah anak kecil ini masih wujud di muka bumi ini? 
atau pun sudah menjejaki langkah ibunya?
Terserahlah... hanya Allah saja yang maha mengetahui..

INCOMING SEARCH TERM :

gambar sedih, gambar kebuluran di sudan
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. Semoga Allah sentiasa melindung mereka yg terlalu kerdil ni :(

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah sentiasa melindung mereka yg terlalu kerdil ni :(

    ReplyDelete
  3. Yuyu pernah letak kat pesbuk yuyu gambar ni. masa letak tu ya Allah termenangis. Kesian sangat. Takpe la dik, miskin di dunia, syurga Allah menanti untuk adik dan mak adik. Allahumma aminnnn. :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: GAMBAR TANGISAN YANG SEPI Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa