Latest News
Friday, July 27, 2012

KENAPA TAK TAYANG??

KENAPA?? KENAPA???

INCOMING SEARCH TERM :

Gambar santai, lawak, sengal
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

18 comments:

  1. kah kah kah..kalau tayah kompom pecah panggung..ehh? =p

    ReplyDelete
  2. mk syahir, bukan pecah panggung, tp comfem pecah punggung tu.. eh, silap pecah pungkok okey ;)

    ReplyDelete
  3. kan tu bhagian keMALUan, so mmg malu nk tayang la :P

    ReplyDelete
  4. pasaipa tak tayang? awat nak tengok ka? rasanya zaman lani banyak dah yg dok tayang. cuma tak commercial ja =='



    kluaq habis la penang . hahaha

    ReplyDelete
  5. sebab ia PROHIBITED area, that's why :P aiyo! POTIA klw dia tunjuk.. bermakna kita ni dah balik ke zaman barbarian le zaman tu jer dia tak tutup ish ish ish..

    ReplyDelete
  6. kahhkahkahkah... no komen la... wa kongsi jek..

    ReplyDelete
  7. bg aku ketiak tuh pon adalah prohibited area la PPP... nmpk x konsep die kat stu?? bukan utk ckp yg nk kene tyang bhgian bawah tuh, cuma nk smpikan satu mesej.. sama jugak konsep pasal mkanan halal, duk risau makanan wat dr babi atau x, tapi arak duk minum jugak... nampak x konsep dia?? :)

    ReplyDelete
  8. syakir rahman yup agree with you... klw ikut2kan iklan2 ni langsung x leh pakai model pompan... sebb sumanya yg nampak rambut, ketiak, bentuk badan, ada tu kadang2 dah mcm tak pakai baju pu hade aku tengok, contoh iklan sabun mandi kan... :P

    ReplyDelete
  9. @Syakir Rahmanye... nampak...nampak...


    bagus Syakir ni... mcm pakar motivasi fadhilah kamsah pulak ejkejeje..

    ReplyDelete
  10. kalo ye pon x perlu la ko nk "nampak2 " kan aku ni potia... erk...faham x??

    ReplyDelete
  11. kalo tayang, mau batal puasa woo... psl berdarah hidung.

    ReplyDelete
  12. mmg bdarah idung klau tgk iklan tunjuk semua tu, erkk...

    ReplyDelete
  13. kalau tunjuk hat tu batai la posa oiii... kahkahkah...

    ReplyDelete
  14. @caliph shurikenKlu nampak ramai org tunggu iklan daripada tak cerita kan....

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: KENAPA TAK TAYANG?? Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa