Latest News
Tuesday, July 03, 2012

MAMALIA TERKECIL DI DUNIA

Mamalia terkecil di dunia
Tikus kasturi, mamalia TERKECIL kecil didunia makan empat kali lebih berat badannya dalam masa 36 jam.


Nota: Yang terkecil tu tikus bukan kucing ok..

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

12 comments:

  1. hhahaha ak gelak tgk muka kucing tu..mcm pasrah jer kene digayut2kan oleh tikus2 berkenaan...hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    kalau silap tengok, mesti fikir kucing tu yg terkecil tp agak2 laa.. hahaha

    ReplyDelete
  3. kira mcm cornetto mini la kucing tu tgk kan

    ReplyDelete
  4. kucing tu aku tgk muka nya macam redho je dengan apa yang beraku.. ahhahaa

    ReplyDelete
  5. @Phat hakhakahk conneto mini hakhakahk kenyataan ko ni buat aku sakit perut ekekek..

    ReplyDelete
  6. @KorN mmg redho tapi dlm hati beliau siapa yg tau ekekek...

    ReplyDelete
  7. eee,yak yak. dah kenapa cakap pasal tikus :( hahaha

    ReplyDelete
  8. @piraaa klu tak ckp pasal tikus nak ckp pasal pe yg terkecil??? nak citer pasal lu terkurus di dunia? ekekek

    ReplyDelete
  9. tikus comel :)

    ingat tompok2 kucing tadi.

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: MAMALIA TERKECIL DI DUNIA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa