Latest News
Tuesday, July 10, 2012

VIDEO AMUKKAN DI JPM PUTRAJAYA GUNA SAMURAI

VIDEO AMUKKAN DI JPM PUTRAJAYA GUNA SAMURAI
GAMBAR DAN VIDEO KEJADIAN AMUKKAN DI JPM PUTRAJAYA
Gambar - utusan.com.my


NOTA: nak info lebih lanjut, sila beli paper la...

INCOMING SEARCH TERM :

amukkan di jpm, amukkan di putrajaya, amukkan guna pedang samurai di putrajaya
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

8 comments:

  1. apa la masalah nk ngamuk2

    ReplyDelete
  2. yg ni yg dtg bersama2 seorg mpuan berhijab/ berpurdah klu xsilap dgn pedang smarui dgn niat nk habaq nk gulingkan kerajaan tu kn? last2 kne tembak kt tgn ya kn?? video ak xleh tgk la..ayoyoyoyo.probs

    ReplyDelete
  3. pening tgk video tu, kejap ke bawah kejap ke atas :P

    tapi xde pun org mengamuk dalam video tu?

    ReplyDelete
  4. potia casadelarossa nama mu terpahat kat blog aku sila la nengok ek... :P http://paripariputih.blogspot.com/2012/07/oopsss-lor-ingat-pompan-urkkk.html

    ReplyDelete
  5. owhh yg kene tembak tu ke mati??? hmmmm xpasal2..ingt org awam ke yg terceder...

    ReplyDelete
  6. dia ni tak puas hati sbb ostad kantoi tu umumkan imam mahadi adalah tak lain tak bukan al jubri..apa barang la diorng pakat ni?

    ReplyDelete
  7. wa dah tengok blog dia nih..memang pelik orangnya

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: VIDEO AMUKKAN DI JPM PUTRAJAYA GUNA SAMURAI Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa