Latest News
Friday, August 03, 2012

GAMBAR ILUSI BAYANG-BAYANG

Gambar  ilusi bayang-bayang yang menakjubkan... Ohsem habis!!..
Lembu main skuter hahah..

Berak sambil menung

Pompuan dengan Beruk

INCOMING SEARCH TERM :

gambar ilusi bayang-bayang, bermain dengan bayang-bayang, seni bayang-bayang
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

12 comments:

  1. eh camne dia buat tu eh?? maaflah kalau tanye soalan bodoh tp memang xtau camne leh jd bayang2 camtu

    ReplyDelete
  2. Smart ah... jom kita try buat nak tak potia... agagagga.. cari lagik sorang pat

    ReplyDelete
  3. erm tapi bila perati betul2 mcm tak sama jer.. cuba tgk gambar org duk lam toilet tu.. by right.. yg jadik mangkuk tandas kt belakang tu yg box empat segi tu.. mesti ada lubang kt bayang2 tu kan?

    ReplyDelete
  4. hahaha..cool la.. tp tgk mcm xlogik jgk..

    ReplyDelete
  5. @PotiaCasaDelarossa pepatung? senang sgt. haha guna yg cover photo dulu je :P

    ReplyDelete
  6. bhahahaha terbaik, smart super..ak reti buat kupu2, arnab, dan burung..kekeke :P

    ReplyDelete
  7. tgk mcm tipu.. dua kali tgk.. erkkk!! kalau betul la kan potia mmg hebat la depa nie.. kreatif gila.

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: GAMBAR ILUSI BAYANG-BAYANG Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa