Latest News
Thursday, August 30, 2012

IKAN TIADA WAKTU TIDUR - INFO MINDA


Tahukah anda bahawa Ikan tiada waktu tertentu untuk tidur. Spesis laut itu akan tidur apabila mendapati keselamatan dirinya terkawal. Ia hanya mengambil masa yang singkat kerana ketika itu ia seolah-olah mati atau tidak bergerak.
Hmm.. hebat kan?

Ikan dari dasar laut google. penat nyelam untuk snap gambar ni.

INCOMING SEARCH TERM :

info ikan, ikan tiada waktu tidur, ikan seolah mati ketika tidur, ikan tidur singkat, info minda, informasi minda
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

3 comments:

  1. bagus kan ikan.. tidur pun kelip-kelip mata je. mak cakap ikan pandai walaupun xpegi sekolah

    ReplyDelete
  2. sebab dia xde kedai nak beli baju sekolah... ekeke

    ReplyDelete
  3. terseksanya dorang tak boleh tido...

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: IKAN TIADA WAKTU TIDUR - INFO MINDA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa