Latest News
Friday, August 31, 2012

SUPERHERO TERAGUNG ABAD INI

Tak ada lagi yang terhebat selain "Superhero Teragung Abad ini" ekekeke... kenapa? tengoklah sendiri lelaki kat bawah ni macam mana di amenangkap bola besball secara bersahaja jek ketika dia di termuramah.. Perghh..!!! macam spontan jek.. eekekeke... korang boleh?
tangkapan terbaik dari google
 Lagi gambar Superhero terbaik punya...

INCOMING SEARCH TERM :

gambar superhero, penangkap bola terbaik, superhero teragung abad ini
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

5 comments:

  1. hahahha.. terbaeekk.. cekap gila mamat ni

    ReplyDelete
  2. wah, hebat sungguh la dia. gerak hati yg sgt kuat.. deria rasa & deria bau yg sangat hebat. tp siapakah dia ni eh?? Ronaldo ke? hehe

    ReplyDelete
  3. perghh... camne dia detect ada bola menuju ke arah wartawan tuh? ada special power ke? pastu senang2 je tgkp bola tuh.

    ReplyDelete
  4. sampai ternganga wartawan tu, hikk...

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: SUPERHERO TERAGUNG ABAD INI Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa