Latest News
Thursday, August 02, 2012

VIDEO ROTI TERBANG MAMAK

Kali ni SilenceBlogz nak sajikan korang dengan hidangan Roti Terbang Mamak, Korang tengoklah macam mana roti terbang tu dibuat. saksikan sendiri Video Roti Terbang Mamak ni
Roti Terbang Mamak

INCOMING SEARCH TERM :

video roti terbang mamak, roti terbang
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

9 comments:

  1. l.o.l ha ha ha gelak guling2 10x jap... potia ini bukan roti terbang... ni nama dia sesuai di beri sbg ROTI UFO... i wonder, adakah "KEJADIAN TERBANG" ni berlaku di kedai mamak kat Malaysia or INDIA...?? memang hebat... nasib x tersangkut kat muka waiter yg lalu lalang tu ha ha ha... >..<

    ReplyDelete
  2. @piraaaHahahah... Roti terbang ok... Bkn pira terbang... Ekekeke

    ReplyDelete
  3. @piraaaHahahah... Roti terbang ok... Bkn pira terbang... Ekekeke

    ReplyDelete
  4. @paripariputihMengikut video ni berlaku kat india... Ekekekek hebatkan... X tgk pon dia baling jel... Si waiter tu pon x tunduk pon... Dia dah badget ketinggian roti tu... Klu tak... Jadilah roti pipi... Kelepak atas muka ahmad nisfu... Ekekekek

    ReplyDelete
  5. @PotiaCasaDelarossapira terbang tu dah slalu sgt, asal angin kuat je mula lah rasa diri ini mcm speman, sedih kan :(

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: VIDEO ROTI TERBANG MAMAK Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa