Latest News
Thursday, August 02, 2012
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

9 comments:

  1. l.o.l ha ha ha gelak guling2 10x jap... potia ini bukan roti terbang... ni nama dia sesuai di beri sbg ROTI UFO... i wonder, adakah "KEJADIAN TERBANG" ni berlaku di kedai mamak kat Malaysia or INDIA...?? memang hebat... nasib x tersangkut kat muka waiter yg lalu lalang tu ha ha ha... >..<

    ReplyDelete
  2. @piraaaHahahah... Roti terbang ok... Bkn pira terbang... Ekekeke

    ReplyDelete
  3. @piraaaHahahah... Roti terbang ok... Bkn pira terbang... Ekekeke

    ReplyDelete
  4. @paripariputihMengikut video ni berlaku kat india... Ekekekek hebatkan... X tgk pon dia baling jel... Si waiter tu pon x tunduk pon... Dia dah badget ketinggian roti tu... Klu tak... Jadilah roti pipi... Kelepak atas muka ahmad nisfu... Ekekekek

    ReplyDelete
  5. @PotiaCasaDelarossapira terbang tu dah slalu sgt, asal angin kuat je mula lah rasa diri ini mcm speman, sedih kan :(

    ReplyDelete

NO SPAM ALLOWED !!!
Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: VIDEO ROTI TERBANG MAMAK Rating: 5 Reviewed By: Unknown