Latest News
Thursday, September 20, 2012

BMW M3 AKHIRNYA KU MILIKI

Syukur Alhamdulillah.. berkat kerja makan, tidur overtime tiap hari kini BMW M3 AKHIRNYA KU MILIKI juga... tak terhingga gembiranya aku...
Model BMW M3
 Tapi gambar kat atas tu bukan kereta aku lagi.. tu gambar hiasan je.. sebab kereta yang aku maksudkan tu kat bawah ni haaa... tak tempah no plat lagi... ni kereta aku..
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
\|/

Model Baharu - hangat di pasaran dunia.
Nota : Jangan Maghahh.... ekekekekek...

INCOMING SEARCH TERM :

sengal, BMW M3 AKHIRNYA KU MILIKI
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

24 comments:

  1. siot je..
    da agak msty kne troll punye..
    ahaha

    ReplyDelete
  2. ceh. baru ingat nak tumpang tadi

    ReplyDelete
  3. wahh..cantiknya keta abam potia ..
    nak tmpg boleh?? ahaha

    ish3..auta semata-mata..tajuk bikin gempaq.. :3

    ReplyDelete
  4. bro nak pinjam tuk 1bulan.. bleh ke?? haha

    ReplyDelete
  5. @Hnahdy eh! boleh tumpang apa... kapasiti kereta baru tu 2 orang.. tp kena peluk lah..mana tau kot2 tertinggal time speed.. ekikikiki..

    ReplyDelete
  6. @Yana Sakura ekekeke... bila lagi klu tak sekarg nak gempak ...

    ReplyDelete
  7. @khairolina blh aje... tp nak wat naik kapal terbang ke nak ke sabah? ekekek

    ReplyDelete
  8. wahh..pinjam bro..wa tak pernah naik pon..ekeke

    ReplyDelete
  9. untungla... wa nk beli keldai pon x mmpu...mahal woaa...ahahahha

    ReplyDelete
  10. tumpang boleh ? adoyai... dah agak dah tadi . kompom trolololo ni

    ReplyDelete
  11. Ish ish ish handsomenya BMW potia tu ek? Tapi kat satu dunia ni jer BMW tuk satu muatan jer ni keh3. P/S: tapi klw betul2 pun apa salahnya PPP tumpang gumbira nnti ble la bwk PPP weng2 satu KL :p

    ReplyDelete
  12. haha..baru nak tumpang naek tadi..
    cancel

    ReplyDelete
  13. hahaha sentap hati xdpt BMW real haha... my dream car tu :)

    ReplyDelete
  14. abang, bila beli n?? wah, terharunya ayang =) hadiah aniversary kita eh?? hehehe, semart la BBMW tu :) mohon pinjam sat nk g pasar beli sayuk

    ReplyDelete
  15. hahahaha.. kesian kat unta tu.hehehe

    ReplyDelete
  16. hehehe.. ingatkan BMW betul2 tadi.

    terima kasih kerana sudi singgah, meninggalkan jejak dan juga follow sekali.

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: BMW M3 AKHIRNYA KU MILIKI Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa