Latest News
Wednesday, September 26, 2012

Kerja 'FULLTiME' Untuk Tiduri Gadis

Kerja 'FULLTiME' Untuk Tiduri Gadis?
Sekadar hiasan - google image

Di Guam terdapat satu pekerjaan 'fulltime' bagi para lelaki untuk meniduri gadis-gadis, yang mana para gadis ini terpaksa membayar mereka untuk melakukan hubungan seks buat pertama kali.

Alasannya: Menurut hukum di Guam, wanita yang masih dara dilarang menikah.


Nota : Kalau di Malaysia nak kawin kena buat saringan HIV.

INCOMING SEARCH TERM :

pekerjaan tiduri gadis,Kerja 'FULLTiME' Untuk Tiduri Gadis, info minda, informasi minda
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

21 comments:

  1. hah??!!!
    pelik sangat! yang masih dara dilarang nikah?
    diskriminasi! huhu..

    ReplyDelete
  2. erkk..hahaha..nak pindah Guam la minggu dpn..:p

    ReplyDelete
  3. jom lepak guam 2-3 minggu..hikss :p

    ReplyDelete
  4. ada dara tak leh kawen? haiyaa.. pelik betul undang2 sana.. T_T

    ReplyDelete
  5. ape la yang bengong sungguh guam tu.. ada dara xleh kawin???

    ReplyDelete
  6. agak2 laki2 yang keje tu puas tak?hahahaha

    ReplyDelete
  7. @Herma Julianny tu halnya di Guam.. ada lagi satu tempat di dunia lupa dah mana lokasi dia.. " Ibu saksi adegtan malam pertama Anaknya "
    SO APA PENDAPAT AWK???

    ReplyDelete
  8. @khairolinabahaya bagi kita.. tp kerana budaya diorg apa blh kita kata lg..

    ReplyDelete
  9. @Mk Syahir psssttt.. jom tp jgn bg tau akak tiri dah la. ekeke

    ReplyDelete
  10. @Aida Omar klu nak kawin ckp je lah x de dara dgn muka selambe.. ekekek

    ReplyDelete
  11. @baby comel sbb tu abg x bagi syg kawin dgn org sana dulu.. klu nak kawin jugak biarlah abg jadi perkerja fulltime tu..abg x kisah wpin tpaksa abg relakan jua... abg pasrah ekekeke

    ReplyDelete
  12. @boni kacak mungkin dah sampai tak larat dah kot... ekekekek

    ReplyDelete
  13. Kerja macam ni pun ada ? TAPIII...apa nak hairan kan ? Kat Malaysia memang dah lama ada pun. Hemmm....jangan diikut,

    ReplyDelete
  14. @Lina md. munir tu jigolo lot ekekek.. tp ni pekerjaan tetap.. siap ada EPF kot?

    ReplyDelete
  15. aik? apa punya pelik undang2 nih? gadis dara tak leh menikah? maknanya semua pasangan yg menikah di guam bukan teruna dan dara lagi laa..?

    pelik2...

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Kerja 'FULLTiME' Untuk Tiduri Gadis Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa