Latest News
Saturday, September 22, 2012

Motor Model Baru Boleh Naik 4 Orang

Malaysia dah maju.. kini telah keluarkan Motor model baru boleh naik 4 orang. Agak canggih bunyinya.. Tapi adakah pihak berkuasa merelakannya demi tujuan keselamatan di jalan raya.. jom kita kupas isu hangat ini.

Motor dari kilang Google Images
Amacam dasyat tak model terbaru ni? agak-agak berapalah top speed dia ye? ekekekke...

INCOMING SEARCH TERM :

Motor Model Baru Boleh Naik 4 Orang
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

10 comments:

  1. errk, apa yg depa dok buat tu?? curious betul nk tau nihh ;) hehe

    ReplyDelete
  2. ha ha ha memang agak sengal model motor terbaru yg katenya bole muatkan empat org sekali gus ni kan?? ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  3. koh koh koh ni boleh gerak sampai mana je bang?

    ReplyDelete
  4. pergh.. mohon belikan yg kaler merah...

    ReplyDelete
  5. top speed dia ni 300km/j tu.hahaha

    ReplyDelete
  6. wah... thanks bro... menarik jugak idea ko ni.. thanks bro.. aku pun nak try la..hehehe

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Motor Model Baru Boleh Naik 4 Orang Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa