Latest News
Friday, September 28, 2012

Pelik!! Rumah Tinggi, Tiang Sebatang

Pelik!! Rumah Tinggi tapi Tiang Sebatang je.. Perkara ni menjadi tanda tanya seluruh dunia akan keajaibannya, kebanyakkan rumah yang mempunyai reka bentuk seperti ini terdapat di seluruh dunia. Kebiasaannya rumah ini di bina di bandar-bandar dan jarang-jarang di temui di kawasan kampung-kampung. Apa yang menghairankan rumah ni tak ada tangga, bahkan mempunyai hanya sebatang je tiangnya. Lihatlah sendiri keselesaan penghuninya yang sedang melepak di balkoni..

Ekekekeke... nampak tak konsep rumah tinggi , tiang sebatang kat situ?

  1. Merah : Berhenti dan buat sarang pastu bertelur.
  2. Kuning : Bersedia untuk mengeram.
  3. Hijau : Bersedia untuk terbang.

INCOMING SEARCH TERM :

Pelik!! Rumah Tinggi, Tiang Sebatang, lawak, sengal
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

18 comments:

  1. Wow!!!^_^
    ingatkan rumah manusia td..=p

    ReplyDelete
  2. kreatif sungguh dia eh. haha confirm xpayah bayar sewa rumah kalau camtu =)

    ReplyDelete
  3. @baby comelJimat letrik... tak yah pikir nak bayar api... ekekke

    ReplyDelete
  4. hahahahhahaha... mohon potia buatkan rumah tuk saya 1 mcm tu...

    ReplyDelete
  5. lorr..igt rumah org..hehe..comel burung tu duduk diam2 kt situ...

    ReplyDelete
  6. ceyt...apakah...ingatkan betul2 rupa2nya burung yg mbuat pnempatan secara haram haha

    ReplyDelete
  7. terbaik tajuk..kretip sungguh otak lu berpikir :)

    ReplyDelete
  8. untunglah rumah siap berlampu, bil letrik takyah bayar pun. haha

    ReplyDelete
  9. @Mk Syahir ekekek.. gimik tu perlu ada dalam blog ekekeke

    ReplyDelete
  10. bestnye .. open air sangat.
    hahaha :D

    ReplyDelete
  11. http://curhatz.blogspot.com/ : kasihan bngetzz ... buruh tuh .,..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Pelik!! Rumah Tinggi, Tiang Sebatang Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa