Latest News
Monday, September 10, 2012

PERILAKU TERKUTUK TEPI JALAN

Perilaku terkutuk tepi jalan...

Aku happy sangat hari ni.. sebab semalam baru lepas dating dengan si Dia.. dia cantik, manis, sopan... dan apa saja yang aku nak ada pada dia.. Harap dia mampu bagi aku anak ramai bila aku kawin dengan dia nanti.. Bahgianya hidup..

Tapi aku cukup-cukup terkecewa dan terkilan bilamana masa aku nak gi kedai beli belacan cap tudung saji yang mak aku suruh tiba-tiba aku terserempak si Dia dengan Jantan lain. Terkejut aku... semalam dia kata Cintakan aku aku... hari boleh pulak dia dengan jantan lain... takat sembang-sembang aku boleh terima lagi Tapi ni kau sanggup buat benda terkutuk tu tepi jalan depan mata aku sendiri!!!

Kita Putus !!!! Kau Curang !!!!...................

||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
||
\|/

Apakah ini semua benar? betol ke apa yg aku tengok ni... adakah dia kekasih hati ku.. sanggup dia curangi aku di tepi jalan dan di depan mata ku... adeh... sadisnya aku.... Omaigosh!!!


Nota : Ni citer pasal kucing curang jek.. bukan pasal aku... ekekek..

INCOMING SEARCH TERM :

perilaku terkutuk tepi jalan yang tak patut berlaku.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

17 comments:

  1. hahahahaha... tertipu suda~~ mencik2... nasib baik bukan kambing curang..:p

    ReplyDelete
  2. eh... kucen.. jer ke bukan orang pung dah ramai cenggini di akhir-kahir zaman ni?? kan?? ha ha ha... OH POTIA TIPAH TERTIPU SUDE :p

    ReplyDelete
  3. @zanairin alergik tgk word kambing tu... ada kenangan... ekekek

    ReplyDelete
  4. he he, satu je nk bagi tau KA ni penakut ngan kucing sikit

    ReplyDelete
  5. he he, satu je nk bagi tau KA ni penakut ngan kucing sikit

    ReplyDelete
  6. @paripariputih klu letak org kat sini dah jd Porno plak blog ni... ekekek.. tak tereply komen tu nnt... silap2 ke balai ekekek

    ReplyDelete
  7. heyy apa buat benda alah ni kat tepi jalan?? hahaha... dlu kan potia masa aq kat asrama polisas kan,slalu aq tgk beruk buat cem tu kat atas bumbung,tepi tngkap.dpn bilik pon wat cem tu...siap tggu turn ag.. haha..

    ReplyDelete
  8. @khairolina ekkeek.... beruk slalu gak tgk... giler seks betol la beruk itu... ayam pon dia balun ekekk

    ReplyDelete
  9. cheh...bikin propa je! hehehe :p

    ReplyDelete
  10. mana awak tau dia curang? entah2 dia kena rogol ke, kena cabul ke.. awak patutnya tolong la selamatkan dia ;)
    "abg tolong ayang bang, abg.."
    hahaha =)

    ReplyDelete
  11. @babycomel rogol? eh tak mungkin lah awk... tgk muka si kekasih dia tu..mcm rela hati jek... ekekek

    ReplyDelete
  12. alahai, rela hati?? okey, kita putus!! =) ~tu dia yg kata la, kita pulak kata xmau, xmau ;)

    ReplyDelete
  13. satu kenyataan pasal pira dan kucing. pira xsuka dgn kucing. klau nmpk tu mesti bebel kt kucing, smpai kwn2 ckp klau nk lepas geram pn jgn lh dgn kucing. haha

    nmpk sgt gua bukan sorg yg caring, sbb tak suka kucing kan kan

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: PERILAKU TERKUTUK TEPI JALAN Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa