Latest News
Wednesday, September 05, 2012

SILENCE DAY - KAMI


Wordless Silence Day - Kami


INCOMING SEARCH TERM :

silence day kami
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

15 comments:

  1. **engkau tiba bagaikan pelangi tak bercahaya namun kau berseri tapi cukup menghiburkan hati ini..
    seharian waktu bersamamu tak terasa saat yg berlalu bagai pelangi petang kau kan pasti pergi jua...

    ReplyDelete
  2. Lagu ne mengingati aku kembali tentang kenangan silam yg sungguh tragis buatku :(

    ReplyDelete
  3. ku percaya nanti suatu masa, sang suria akan menyinar jua membawa harapan yg menggunung bersamanya..
    ~xtau nk cakap pe, sbb sedih..

    ReplyDelete
  4. boleh nangis dengar lagu ni, dah la saya cepat nangis T___T


    awak, saya pernah tgk pelangi kembar, betul2 depan mata saya :')

    ReplyDelete
  5. movie KAMI mmg de best movie ever..tiap kali tgk mesti sedih..n lagu Pelangi Petang tu pun sgt2 touching kan..kalau layan lebih2 cnfm meleleh airmata..huhu :p

    btw...what's potia in malay...??

    ReplyDelete
  6. lagu ni best, betul kdg2 berdiam tu jauh lebih baik !

    ReplyDelete
  7. ada ke lagi tali persahabatan yang semurni ni POTIA??? di zaman2 sekarang ni... lagu ni sangat bermakna :(

    ReplyDelete
  8. satu2nya lagu sudirman yg jdi fav. sepanjang masa

    senyum

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: SILENCE DAY - KAMI Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa