Latest News
Sunday, September 02, 2012

ULAR TEDUNG SELAR BERDIRI TEGAK - INFO MINDA

Lagi pasal info minda mengenai ular Tedung Selar. Jika dalam keadaan terancam, Ular tedung Selar mampu berdiri tegak dengan kepalanya setinggi sehingga 1.5 meter dan bergerak dalam keadaan menegak sambil bertentang mata dengan manusia.

Gambar ular tedung selar dari hutan google

INCOMING SEARCH TERM :

info minda mengenai ular Tedung Selar, informasi minda, Ular tedung Selar,
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

10 comments:

  1. pernah mimpi kena patuk ular, ular macam dalam gambar tu la :P

    ReplyDelete
  2. tau, masa tu gi mne tah, org tu cite. langkawi tak silap

    ReplyDelete
  3. @LaLa mhdnor perghh klu kena yg ni lala.. 10minit x sampai terus meninggal...

    tapi kalau mimpi ada org kata dia ada org nak pinang... ayok!!!! tak tau... ahahah

    ReplyDelete
  4. @Khairul Zamri dah malam dah ni.. dia tido.. esok siang dia berdiri balik ekekeke..

    ReplyDelete
  5. ular2 ni, errk memang la geli & takut. xpernah mimpi ular tu pasai la xkawin2 lg =) tp kan, ada 1 je benda pelik 'ketakutan saya pada cicak melebihi ketakutan pd ular'

    ReplyDelete
  6. @babycomel kalau ulat mmg patut kita takut.. klu cicak tu bkn takut tp geli namanya... eiii.. ada cicak nak masuk baju awk lah baby.. ekeke

    ReplyDelete
  7. kalo aku nampak natang ni berdiri sambil kejar aku, konpem aku la pelari pecut yang akan mengalahkan hussein bolt...

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: ULAR TEDUNG SELAR BERDIRI TEGAK - INFO MINDA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa