Latest News
Friday, October 19, 2012

Beberapa Objek Aneh Di Kesan Dalam Video

Salam hormat.. sari berita penting... inilah berita dari SilenceBlogz.com. Selepas video ini di muat naik tersebar di laman sosial terkemuka jumlah paparannya melebihi 5 juta penonton cuma dalam masa 3 hari sahaja. Lebih mengejutkan, di luar jangkaan video peribadi geng blogger Apakah? ini menjadi lebih hangat bilamana terdapat beberapa objek aneh dan pelik terdapat dalam video ini.

SilenceBlogz mengupas isu ini. Sila perhatikan objek yang telah di bulatkan atau pada anak panah..

Muncul 2 wajah yg di suspek sepasang hantu yg sedang buat simbol Playboy, DAN juga wanita tidak berkaki (tidak kelihatan kakinya di situ) ini amat menyeramkan. Dipahamkan wanita bertudung kuning itu sedang di sampuk lalu hanya mampu memandang ke langit sahaja.

Perhatikan anak panah tersebut penampakan objek terbang di syaki bebola api, dan pada bulatan di tengah2 tu muncul seorang yg berupa seperti gadis sedang mengintai dari arah belakang.. amat menghairankan lagi bila objek paling kiri tersebut di sahkan sebuah piring terbang UFO.

Objek kiri itu bukan bebola api tapi di sahkan oleh dukun ianya adalah langsuir. Keseraman makin meningkat bila objek kanan mendapati UFO tersebut sedang mendarat.

Langsuir tersebut mengambil bahagian dalam sesi fotografi bersama geng Apakah?. Apakah langsuir tersebut adalah blogger juga? Fakta ini masih menjadi tanda tanya hingga kini.

Anak panah menceritakan bahawa tuan gambar tu  mengangkat senduk kecil tetapi amat berat sekali, lihat saja mukanya itu. Dan apa yang menghairankan di dalam bulatan tu. Apakah? Objek ini sebenarnya? sekali pandang macam EKZOS MOTOR Honda EX5 jek. Apakah exzos ni berguna ketika memasak?. Masih tiada jawapan.

Sukar di percayai. Walaupun wanita dalam gambar ini bukan spesis Mamak, namun beliau mampu membuat air teh tarik siap ada buih lagi tu. ekekeke..

Jelaslah - ketakutan terserlah pada raut wajah wanita ini.

Banyak lagi gambar-gambar misteri di kesan dalam video ini yang tidak dapat di paparkan kerana ada aksi-aksi yg tidak lulus untuk tontonan umum. harap maklong... ekekeke.....
Jom tengok dan nilaikan senirik penampakkan makhluk2 dan objek2 aneh di sini.

INCOMING SEARCH TERM :

gambar misteri, sengal, aneh, objek misteri
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

21 comments:

  1. kah kah kah..berapa hari punya kajian ni?terbaik lah!!tergugat uncle seekers :p

    ReplyDelete
  2. @Mk Syahir15 minit jek... kan pakar cari kesilapan dgn TYPO ekekeke

    ReplyDelete
  3. kah3, seram kowt.... eh?? adakah wa gelak dan mgigil keseraman??? apakah???

    ReplyDelete
  4. @Syakir Rahmanmohon rujuk bomoh berdekatan ok.. jgn sampai merebak ekekeke

    ReplyDelete
  5. kahkahkah . comel plak muke mama .

    ReplyDelete
  6. eeeeeei, takutnye kita. takutnya tite tengok =) hehehe, ehh? apakah semua ituu?? :( kan dh xleh tido ni

    ReplyDelete
  7. bhahahahahaha...

    seram mmg seram...tap tap knp wa gelak? :P

    ReplyDelete
  8. @baby comella biasa lah tu... tp pelik lah... mlm jumaat bukan ke org semua blh tido ekek

    ReplyDelete
  9. @leakedknowledgeaku buat ni pon sambil gelak2 dgn tanduk kat atas kepala ekekek

    ReplyDelete
  10. MANGKUK POTIAAAAAAA!!! LOL ingat betul2 seram PPP baru nampak ni ha ha ha sengal5 POTIA mmg nak kena ni ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  11. @PotiaCasaDelarossa

    cehhhhhh! dah le PPP yang dikatakan kena sampuk dan bukan spesis mamak LOL ha ha ha mula2 x berani pun nak clik takut mmg betul2 seram ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  12. hahahaha..sangat2 misteri..hehehee

    ReplyDelete
  13. hahhha.. lawak gila. ingt btul2 seram.. kikiki..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Beberapa Objek Aneh Di Kesan Dalam Video Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa