Latest News
Saturday, July 13, 2013

Escalator Terpendek Di Dunia

Escalator Terpendek Di Dunia

Escalator Terpendek Di Dunia

Escalator terpendek di dunia | Macam ni pon ada jugak ke? nampak sangat pemalas nak turun tangga.. padahal 5 anak tangga je.. Pelik la manusia sekarang ni.. ekekeke.. tapi kelakar..

Sumber : Youtube
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

19 comments:

  1. ehh? ada jgk cmni? alahai, apalah sgt..

    ReplyDelete
  2. Erk Potia... apa kat suh jer org tu lompat jer kat escalator tu, mue he he he setakata 3, 4 anak tangga pun nak pakai escalator... sengal ke hape ha ha ha >..<

    ReplyDelete
  3. saja-saja nk cipta rekod kot tu...kalau lompat pun boleh tangga setinggi tu..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahahahahahaha.. macam ni pun ada. merangkak pun dah boleh cecah lantai bawah tu,hahahaha

    ReplyDelete
  5. err pendeknya. baik tak yah buat.

    tq for yr concern. ;)

    ReplyDelete
  6. cheit...!! teknologi sekarang memalaskan manusia sajer...

    ReplyDelete
  7. hahaha macam2..tak lama lagi nak panjat jamban pon guna escalator :p

    ReplyDelete
  8. Pemalas turun tangga pulak tu kalau naik xpe gak

    ReplyDelete
  9. haha lawak. kesimpulannya orang yang naik eskeleter tu semua pemalas. :)

    ReplyDelete
  10. hahahahaha.. motif buat eskalator tu??hahaha

    ReplyDelete
  11. adoi... sabo je lah. huhu.. nak pasang kat rumah jugak lah kalau macam tue.

    ReplyDelete
  12. Kelakarlah.. Mungkin mereka ada standard yang menetapkan kesemua tangga turun menggunakan eskalator.. Di mana tempat ni?

    ReplyDelete
  13. banyak duit sangat dah tu,,

    ReplyDelete
  14. erkkk ni dah tahap malas giler dah ni agagagga.

    ReplyDelete
  15. erkkk ni dah tahap malas giler dah ni agagagga.

    ReplyDelete
  16. mungkin dicipta tuk cipta rekod tp yang guna tu bapaknya pemalas..hahaha

    ReplyDelete
  17. bukan malas. dah ada benda yg menyenangkan, rugi lah pulak klu tak guna :) kekeke

    ReplyDelete
  18. jimat kaki dari melangkah tapi membazir letrik sebab sekejap sangat. kiki... lawak aih

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Escalator Terpendek Di Dunia Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa