Latest News
Wednesday, November 14, 2012

SILENCE DAY OF WEDNESDAY #5 - Hari Kesunyian Rabu

SILENCE DAY OF WEDNESDAY #3 - Hari Kesunyian Rabu
SILENCE DAY OF WEDNESDAY #3 - Hari Kesunyian Rabu

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

14 comments:

  1. Aku ingin menjadi mimpi indah dlm tidurmu.. :) hehehehe.. Bahagia menjadi pokok itu kerana bisa berjuang hingga ke akhirnya utk hidup.
    Bagaimana dgn Aku? Mahu menjadi spt wanita itu yg setiap masanya hanya bermuram durja?? Owh tidak...

    ReplyDelete
  2. tika mulut ku membisu.... hati ku terumpun sayu... tidak mengerti akan kehilafanku... kau diam membisu... mebiarkan hati ku semakin dingin dan membeku... semoga tiba di saat waktu... bisu mu.. menjadi irama indah buat diri ku...

    ....

    ReplyDelete
  3. If you don't understand my silence... how will you understand my words...

    I Support SILENCE DAY OF WEDNESDAY....

    http://paripariputih.blogspot.com/2012/11/silence-day-of-wednesday-3.html

    ReplyDelete
  4. Macam ada nampak pix nieh tadi. Hmmm...pix favourite barangkali:)

    ReplyDelete
  5. pict yg ke-2 tu mcm mewakili sy je =(

    ReplyDelete
  6. aku tak taw kenapa aku macam tak nampak cerita di sebalik gambar tuu .

    mungkin gmbar tuu menunjuk perempuan tuu tengah sunyi and menunggu yang tak pasti .

    ehh , betul ke ? hehe XD

    ReplyDelete
  7. nape sunyi2 ni...rasa gloomy la pulak ni..

    ReplyDelete
  8. perempuan di atas ialah jelmaan bunga kuning tu...bila bulan mengambang dia mula bertukar wajah..

    ReplyDelete
  9. aiNa tertarik dgn pic first tu... =) cantik.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. porebealong, Allah dah jadikan makluknya berpasangan, mungkin satu, dua, tiga. siapa tau :)

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: SILENCE DAY OF WEDNESDAY #5 - Hari Kesunyian Rabu Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa