Latest News
Thursday, November 01, 2012

SINGGLE VS MARRIED

Assalamualaikum, kali ni nak cerita pasal

SINGGLE VS MARRIED

Kebiasaannya rata-rata kita tengok ramai yg akan berubah bila mana Sebelum dan selepas kahwin kan? kalau dulu suka lepak-lepak tapi bila dah kawin dah tak nampak dah. komitmen lah katakan. Dulu kurus kering sebelum kahwin tapi lepas kawin badan naik mendadak.. ada orang jaga lah katakan..

Kenapa ? tak percaya? tengoklah sendiri... degil lah dia ni orang cakap bukan nak terima pun...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\|/
singgle vs married - google images

INCOMING SEARCH TERM :

gambar singgle vs married, sebelum dan selepas kahwin
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

10 comments:

  1. 1st komen yay! 90% betul la tu... tapi jan silap ada gak yang lepas kawan badan jadi kempes ha ha ha... >..<

    p/s: mohon potia x cenggitu ek lepas kawen nanti... insyallah :) hari ni terawal bangun sbb semalam dah terawal titun :P

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahahahaha.. yang kurus tu sebab dapat isteri queen control kot..hahahahaahahaha

    ReplyDelete
  3. haha . potiaaa nnt tggal spender cabokkk

    ReplyDelete
  4. hahaha.. kesian macam ayam jantan tu.. dulusegak bergaya, bila dah kawin semua gugur, dah botak..

    ReplyDelete
  5. hahahaha... hanya mampu ketawa...

    ReplyDelete
  6. ehh?? betui ke cenggitu abg potia?? garu2 pala jap. hahaha, kesian eh kurus kering, compang camping si jejaka tu kan. bini kuat makan, bagi dia makan tulang aje =) ekekeke

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: SINGGLE VS MARRIED Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa