Latest News
Monday, November 12, 2012

SUNGAI TERBESAR DI DUNIA - INFO MINDA

Info Minda - SUNGAI Amazon di Amerika Selatan adalah sungai terbesar di dunia dan mengandungi dua pertiga daripada kandungan air sungai di seluruh dunia.

SUNGAI TERBESAR DI DUNIA - INFO MINDA
Sungai Amazon - google images

Sungai Amazon berada di Amerika Selatan ini memiliki kepanjangan 6400 kilometer.

SUNGAI TERBESAR DI DUNIA - INFO MINDA
Sungai Amazon - google images

SUNGAI TERBESAR DI DUNIA - INFO MINDA
Sungai Amazon - google images

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

7 blogger-facebook:

  1. yg ada ikan pirana tu ye?? owh, paling besar di dunia, tentu hebat bukan

    ReplyDelete
  2. tengok gambau pung dah seram... :p ni sapa2 yg naik rakit suke le ni... byk jeram-jeram...

    ReplyDelete
  3. pehhh .. kecut paru paru nengok ni .

    ReplyDelete
  4. are u sure gmbr di atas sg amazon?

    kalo sebut sungai amazon je memang aku akan ingt ikan pirana punya. ekeke

    ReplyDelete
  5. errr.. huyoo. tgk pun da rasa ngeri! huhu

    ReplyDelete
  6. nice photo


    Dah nak asar bro
    Tirana aduka out jap nanti sambung lagi..support blog bro ni..jom solat.

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: SUNGAI TERBESAR DI DUNIA - INFO MINDA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa