Latest News
Saturday, January 12, 2013

DILEMPANG AYAH KERANA BERTUDUNG

Dilempang Ayah Kerana Bertudung | Airmata terus berlinang. Terasa amat sayu dan sedih. Salah ke kalau aku nak pakai tudung?
Dilempang Ayah Kerana Bertudung

Pasai apa abah tak benarkan? Buat pengetahuan hangpa, bapak aku ni jenis orang yang sibuk giler. Business man yang sentiasa sibuk. Mak aku dah takder. Meninggal dunia lama dah. Sedih sangat sangat. Dari jendela, kelihatan cahaya matahari mula menjeluskan diri ke celah celah langsir tingkap.

Jam dah 11:00 pagi. Perut lapar. Aku bangun capai tuala, masuk bilek mandi. Lepas mandi, aku belek belek tubuhku pada cermin. Alangkah lebih cantik kalau aku bertudung. Aku nekad! Aku akan protes habis habisan kalau bapa aku tak nak juga bagi pakai tudung. Aku sanggup lari dari rumah. Demi kebaikan yang aku pilih. Lantak la dengan ahli keluarga aku yang lain lain. Semuanya tak nak pakai tudung! Tapi aku nak!!!!

Aku turun ke bawah. Baru jea nak buka tudung saji atas meja, terdengar bunyi kereta masuk garaj. Aku jenguk melalui tingkap dan nampak bapa aku balik. Aikkkk, apahal bapak balik awal ni??? Dalam masa yang sama, aku rasa inilah masa yang terbaik untuk desak bapa aku benarkan aku pakai tudung. Now or never! Bila bapa aku buka jea pintu, aku bersalam dengannya dan tanpa lengahkan masa,

aku kata, "Daddy, cheq nak pakai tudung. Cheq nak!" Bapak aku terus jegil sebesar besarnya. Macam ada api keluar! Panggggggggggggggggggg....

Aku kena kompang. Bapa aku hayun penampar ke muka aku! Tersepok aku di celah set sofa. "Aduhhhhhhhhhhhhhhh hhhh....sampai hati daddy! Cheq tau la daddy rasa malu kalau cheq pakai tudung. Salah ke kalau cheq nak tutup aurat cheq? Kalau adik dan abg tak nak....

Pangggggggggggggggggggg....! Kena kompang lagi.
Daddy labuh pelempang ke muka aku sekali lagi sebelum aku abis bercakap. "Hang jangan nak bagi aku malu naaaa! Hang jangan nak buat pasai! Hang nak pakai tudung buat apa???
|
|
|
|
|
|
Dilempang Ayah Kerana Bertudung
Menawan Kalbu sungguh lah.. ekekek

Dah 100 kali aku habaq, LELAKI TAK PAYAH PAKAI TUDUNG, LELAKI TAK PAYAH PAKAI TUDUNG!!! " Tu la, bila time kelas agama, hang ponteng! Nama hang aku boh "Razali", tup tup lekat jadi AZA sahaja! Memang la dalam rumah ni semuanya tak bertudung sebab adik hang tu lelaki! Abang hang pun lelaki jugak!". Aku yang tersepuk celah sofa, terus menangis terkedu kedu. Dah la sakit kena tampar, kena pelempang.Tudung pun tak dapat jugak.

SALAH KAH AKU? SALAH KAH AKUUUUUUUU! OOOOO tidakkkkkkkkkkkkk .. ~ errkkks?! Macam ni ka?? oi pak cik! hang tu lelaki la... muncung muncung jugak. HANCUSSS !! Tak payah nak mengada-ngada nak tukaq jantina tu. Dah baik-baik lelaki, tak payah nak jadi pompuan. Dah baik-baik pompuan , tak payah nak jadi lelaki pulak!!! Ni lagi satu... kalau yang dalam famili dia tu semua lelaki atau semua pompuan, tak payahlah nak pandai-pandai offer diri tu tukaq jantina. Bukannya mak bapak hangpa lagi suka... menangis lagi depa tu ada la...

Kredit : http://dlabellaz.blogspot.com
Ok sebelum aku akhiri cerita ni aku nak korang tengok video ni. Kenapa wanita perlu bertudung?

Di kongsikan dari Youtube

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

11 comments:

  1. sengal... kan dah dapat lempang sebijik.. :D :D

    ReplyDelete
  2. Nak komen cerita cheq tu ke nk komen video ni eh?? Pasai cheq tu meh nk kasi penampaq lg skali :p

    Video yg hebat.. Faham faham dan insyaAllah akan terus diamalkan

    ReplyDelete
  3. Hahahaha! Somehow this managed to make me laugh hari ini :P

    ReplyDelete
  4. dlm kite bergelak tawa

    ade isi y tersirat

    sedangkan lelaki mahu bertudung

    inikan pula perempuan y smmgnye wajib mnutup aurat...dan cre nk sempurnakan penutupan itu dngn bertudung

    ReplyDelete
  5. kahkahkah...klu gini..

    mmg konfem2 bkn bapak hg ja...

    ngan aku2 rs nk lempang.. hahaha

    ReplyDelete
  6. hahahahahahahahaahahhaa...lawak giler!!!!...hahahahahahaa

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: DILEMPANG AYAH KERANA BERTUDUNG Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa