Latest News
Friday, January 11, 2013

Waktu Perniagaan Fleksibel

Baik punya waktu urusniaga... ekekeke... korang ada kedai? cuba la buat mcm kedai ni... so orang tak leh komplain la klu dia buka cepat atau tutup cepat atau lambat ke... ekekek.

INCOMING SEARCH TERM :

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. aduh...tak tahan aku nak gelak...boleh pulak ikut time bila pintu dibuka tu...hahaha

    ReplyDelete
  2. adoi, camni pun ada ka??? cam ner org nak pi...

    ReplyDelete
  3. terbaek pnye bisnes..ini msti ank muda pnye ni..
    ahaha

    ReplyDelete
  4. aik..macam ni pon ade...hihihi

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Waktu Perniagaan Fleksibel Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa