Latest News
Sunday, February 03, 2013

Hidupan Laut Bercahaya 600 Meter

Hidupan Laut Bercahaya 600 Meter - Info Minda | Lautan akan menjadi gelap pada kedalaman 600 meter aras permukaan. Tidak hairanlah di dalam kegelapan itu ada hidupan yang mempunyai badan bercahaya untuk menarik mangsa atau pasangannya.
Hidupan Laut Bercahaya 600 Meter, info minda
Salah satu spesis hidupan bercahaya di dasar laut

INCOMING SEARCH TERM :

Hidupan Laut Bercahaya 600 Meter, info minda, informasi minda
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

13 comments:

  1. bukan yang ni bro bleh mnyebab air kaler biru tu???ehehehe

    ReplyDelete
  2. tu ubur2 kan? bahaya kan dia tu.. kita teka je, tau la betui ke x

    ReplyDelete
  3. Ekor dia tu macam pelangi cantik k-bai

    ReplyDelete
  4. grrr takut la pulak..coz trbayang ikan pirana..(tibe2)

    ReplyDelete
  5. wah cantik warna ekor dia tu...badan plak transparent...

    ReplyDelete
  6. pelik laj korang ni...aku bukan citer pasal natang tu...aku citer pasal LAUT AKAN GELAP PADA KEDALAMAN 600 METER... kekekeke

    ReplyDelete
  7. nate gapo tu???? nape kakinyer cam spring yg colourfull???

    #buat2 tak nampak komen kat atas ni....tetap nak cakap pasal natang tu...ekeekekeke

    ReplyDelete
  8. biasanya hidupan yg hidup kat laut dalam tanpa cahaya matahari, badan mereka bercahaya..tu la sumber cahaya diaorang nak bergerak kemari..itulah kehebatan ciptaan ilahi..:-)

    ReplyDelete
  9. pernah mandi kat langkawi.. ade obor2 kcik..
    dan sakit kene sengat obor2 tuh..
    gatal tau,

    wuwuuwu..
    btw ciptaan allah memang cantik..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Hidupan Laut Bercahaya 600 Meter Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa