Latest News
Friday, March 29, 2013

Kusut

Kusut


INCOMING SEARCH TERM :

kusut
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

11 comments:

  1. terkadang "kekusutan" itu perlu dalam hidup kita... krn dengan kekusutanlah kita pelajari menjadi sabar, berfikir, dan menilai diri sendiri... kerana tak semua "bahagia" itu baik untuk diri kita...

    ReplyDelete
  2. seriously it is normal to be kusut but it is about the way we manage the kekusutan,, chaiyook potia!!! :')

    ReplyDelete
  3. macam tengah runsing pun ada juga ni..

    ReplyDelete
  4. Eh2 nape kusut2 nie.. ce senyum sikit. Kalau senyum mesti kusut pun akan hilang :) best le pulak lagu blog potia nie.. layan jiwang gitu.

    ReplyDelete
  5. nah sikat..

    hihihi..lex la abg..senyum2..sabar..ceria2kn diri k.

    ReplyDelete
  6. jgn layankan sgt bro....cuba alihkan pemikiran sekali sekala....mcm tgk bola ke...hihi

    ReplyDelete
  7. kusut kenapa ni..??
    ce cite... ce cite...

    ReplyDelete
  8. jgn kusut.. heee

    done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

    klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. potia kenapa x aktif dah di blog ni? berpindah atau x buat blog dah?

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  10. moga kekusutan itu beransur hilang, pergi tanpa menoleh ke belakang lg

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Kusut Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa