Latest News
Friday, April 19, 2013

Fenomena Video Gwiyomi Si Peling Lalat

Fenomena Video Gwiyomi Si Peling Lalat

Gempar sekarang dengan Fenomena Video Gwiyomi ni kan.. sungguh-sungguh aku tak paham apa ada dalam setiap video Gwiyomi tu.. apa yang aku tengok cuma aksi-aksi comel (gediks) je.. Hahaha.. masing-masing punya citarasa masing-masing lah kan.
Fenomena Video Gwiyomi Si Peling Lalat


Lepas Gangnam Style kini timbul pulak Gwiyomi.. tak kisah lah apa-apa pun.. yang aku tau Gwiyomi klasik yang aku nak bagi ni lagi best ekekekek....

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gwiyomi ni lagi best.. ekekek
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 blogger-facebook:

  1. haha....si pening lalat jugak terbaik tu bro....

    ReplyDelete
  2. pmpoan buat tak pe la...ni ada pula lelaki buat...mengada2

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  3. hahahaha.. memang pening sungguh :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah kembali aktif nampaknya :D

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Fenomena Video Gwiyomi Si Peling Lalat Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa