Latest News
Saturday, May 04, 2013

Tragedi Flashmob berdarah : INI KALI LAH VS LAIN KALI LAH

Tragedi Flashmob berdarah : INI KALI LAH VS LAIN KALI LAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Ini sekadar perkongsian dari laman Youtube yang mana dalam video ini "Lain Kali Lah" telah menyerang "Ini Kali Lah"
Kemungkinan video ini tidak dapat menjelaskan segala-galanya kerana dengan melihat video sahaja kita tidak dapat tahu siapa betul dan siapa salah.
Tragedi Flashmob berdarah INI KALI LAH VS LAIN KALI LAH

Aku tidak suka dengan cara keganasan ala-ala samseng yang di tunjukkan pleh "Lain Kali Lah".. maaf kalau aku katakan ianya memang keterlaluan. Tak kiralah siapa memulakannya dulu. Yang penting perkara ni tak seharusnya berlaku..bukan cara memukul bagi menyelesaikan sesuatu masalah. Kita masih ada otak yang Allah bagi betul-betul kat atas kepala.. bukan di bahagian tubuh anda yang paling bawah.Nampak tak keistimewaan yang Allah sendiri hormati.

Berkempenlah dengan kreativiti masing-masing dan biarlah bersih daripada semua segi... biarlah hanya poster dan bendera sahaja yang berperang jangan kita sesama manusia berperang..

Memang Parlimen dah di bubarkan... tapi undang-undang Negara dan Undang-undang AKHIRAT tak pernah di bubarkan..

Biarlah "Lain Kali Lah" atau "Ini Kali Lah" sekali pun.. yang penting kita hanya mengundi untuk memilih pemimpin... kenapa nak lebih-lebih sampai nak tumpahkan darah? apa yang anda dapat? berapa RM? anda dibayar ke untuk jadi "samseng"?

Silenceblogz bukanlah blog Politik.. tapi Silenceblogz anti Keganasan dalam politik..
Maafkan aku jika dengan paparan video ini membuatkan anda berpihak kepada yang lagi satu...

Tepuk dada tanyalah selera.... nilaikanlah....

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

8 comments:

  1. setuju!! lain kali lah ke ini kali lah ke sama dua2 ada segelintir yang ikut hawa nafsu dan ego.. pemimpin atasan ok2 je pun.. huhu.

    ReplyDelete
  2. samseng tajaan..ape pn snggup buat..ahaha

    ReplyDelete
  3. tu lah pasal pasal... Calon ok jek... nak nak lebih2 ni org yg kurang arif pasal berkempen dan politik... maaf lah kesian tgk..

    ReplyDelete
  4. duit punya pasal..samseng pun nak cari makan..hahahaa..dasar manusia tak bertamadun..

    ReplyDelete
  5. Memang samseng. seriously mmg samseng!

    ReplyDelete
  6. mamat tu setakat samseng ramai2 bleh la..mmg kalau jumpa kot jalan mampos natang ni.geng jilat taik semua nih..

    ReplyDelete
  7. Saya pun tengok full flashmob ni...perkataan yang keluar dari mulut ya " bangang diaorang ni" huhu

    ReplyDelete
  8. Tak tahu apa yang diperjuangkan sebenarnya..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Tragedi Flashmob berdarah : INI KALI LAH VS LAIN KALI LAH Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa