Latest News
Friday, June 21, 2013

Ular Berkepala Dua "Califonia Kingsnake"

Ular Berkepala Dua "Califonia Kingsnake"

Ular Berkepala Dua "Califonia Kingsnake"

Ular Berkepala Dua "Califonia Kingsnake" | Seekor ular berkepala dua California adalah tarikan pada satu pameran di Zoo Moscow, Russia.

Pegawai Zoo berkata, peluang untuk melihat ular berkepala dua adalah satu setiap sejuta dan ia biasanya tidak akan hidup lama jika diletak di habitat asal.

'California Kingsnake' itu mula dikesan di Gran Canaria (Sepanyol) secara tidak sengaja oleh individu yang awalnya memelihara reptilia itu. Ianya biasa makan tikus, retilia lain dan amfibia.

INCOMING SEARCH TERM :

Ular Berkepala Dua, ular Califonia Kingsnake
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 comments:

  1. gelinya tengok ular.. berkepala dua pula tu..

    ReplyDelete
  2. mcm innocent je kan,,, sebab warna putih, hehe

    ReplyDelete
  3. ular.. binatang yang aku tak boleh pegang.. geli.. hahaha

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Ular Berkepala Dua "Califonia Kingsnake" Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa