Latest News
Thursday, June 20, 2013

Video Buang Bayi Dalam Lumpur

Video Buang Bayi Dalam Lumpur

Video Buang Bayi Dalam Lumpur
Video Buang Bayi Dalam Lumpur | Melihatkan video ini mulanya tak menyangka ianya adalah bayi, setelah dilihat MasyaAllah. Tergamak ada juga jenis manusia yang tergamak buang bayi ke dalam Lumpur. Berdasarkan jenis kulit manusia-manusia di dalam video ini ianya bukan berlaku di negara kita. Syukur sangat-sangat. Berdasarkan video ini kemungkinan bayi ini baru sahaja dilahirkan kerana tali pusatnya masih ada apda bayi tersebut

Saksikan Video Buang Bayi Dalam Lumpur

Apa yang membuatkan aku geram selepas menonton video ini adalah orang-orang yang menguruskan bayi tersebut seolah-olah macam menguruskan binatang je. Tak ada ke otak nak buat balik rumah mandikan bayi tu. Dalam video ni ada jugak aku nampak kaum wanita tapi kenapalah si kaum lelaki pulak yang uruskan bayi tu. Bukan tak tau lelaki ni kasar sikit. Dahlah tali pusat tu masih ada. hmmmm...

INCOMING SEARCH TERM :

buang bayi dalam lumpur, pembuangan bayi, Video Buang Bayi
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 comments:

  1. mengucap panjang.. astagfirullahalazim.. apa nak jadi dengan remaja zaman skrng?

    ReplyDelete
  2. lol yg perempuan tolong tgk je tu...haha...

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Video Buang Bayi Dalam Lumpur Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa