Latest News
Friday, June 14, 2013

Video Duyung Melissa Cipta Rekod Tahan Nafas

Duyung Melissa Cipta Rekod Tahan Nafas

Duyung Melissa Cipta Rekod Tahan Nafas | Subut pasal Ikan Duyung tentu sudah ramai dapat bayangkan bagai mana keadaan fizikal Ikan Duyung tersebut. Agak-agak orang melayu boleh tak cipta rekod macam ni? mana lah tau kan sebab banyak makan belacan nafas jadi pendek. haha..
Video Duyung Melissa Cipta Rekod Tahan Nafas

Dengan membuat latihan setiap hari Melissa menahan nafas sekitar 2 hingga 4 minit ketika waktu bekerja (jangkamasa bekerja 8-12jam). Dengan latihan ketahanan diri, latihan fizikal dan mental, Melissa dapat menahan nafas di dalam air begitu lama.

Kata Duyung ini ;
"Saya tidak mempunyai apa-apa rekod keluar preplanned yang saya cuba dan ditetapkan. Saya berlatih setiap hari untuk mengekalkan menahan nafas saya, dan kadang-kadang apabila keadaan yang sesuai saya mula menyelam, saya akan menahan nafas lebih lama. Hari ini hanya berlaku untuk menjadi hari yang tepat untuk mengalahkan rekod saya sendiri yang sebelum ini mencatatkan 4:18 dalam akuarium sama tahun lalu. "
Video Duyung Melissa Cipta Rekod Tahan Nafas

"Saya telah mencapai 5 minit di dalam kolam di mana saya boleh menumpukan perhatian dan mempunyai masa untuk betul menetapkan diri sehingga pergi di bawah air masa tambahan. Saya sentiasa ada seorang penyelam keselamatan, rakan-sistem, atau rakan sekerja dengan saya. Seorang yang mahir akan berada di sebelah saya adalah cara terbaik untuk memastikan keselamatan saya ketika menyelam."
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. selamba je dia dok bersantai kat dasar akuarium tu..

    ReplyDelete
  2. kita masuk je dalam air dah tenggelama plus lemas =)
    dia tu ikan ke duyung ke orang?? ;p

    ReplyDelete
  3. huhuhu lamanya..
    tengok orang belakon menyelam dalam air lama betul2.ok lakonan je.. hehe

    ReplyDelete
  4. lol makan belacan boleh pendek nafas eh...kihkihkih

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Video Duyung Melissa Cipta Rekod Tahan Nafas Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa