Latest News
Wednesday, July 17, 2013

Kejam !! Bedah Bayi Sumbat Dadah

Kejam !! Bedah Bayi Sumbat Dadah | Paparan kali ini berkisar bukan lagi penderaan terhadap kanak-kanak akan tetapi kekejaman makhluk yang bernama manusia, sanggup buat apa sahaja demi kepentingan sendiri termasuk membunuh bayi yang tidak berdosa.


Bedah Bayi Sumbat Dadah
Bayi ini di bedah dan di sumbat dadah jenis cocaine

Bayi Di Bedah DiSumbat Dadah

Difahamkan, bayi tersebut di bunuh dan di bedah bahagian perutnya lalu semua isi perut bayi tersebut di buang bagi menyumbatnya dengan Dadah (COCAINE). Proses seterusnya adalah menjahitnya semula sebelum di seludup kekawasan yang di inginkannya bagi mengelakkan penyeludupan itu di kesan oleh pihak berkuasa.


Bedah Bayi Sumbat Dadah

Keganasan Terhadap Kanak-kanak (bayi)

Menurut sumber yang pernah penulis terbaca kegiatan atau peristiwa ini berlaku di Mexico pada tahun 2008, yang mana di negara ini terkenal dan di beri jolokan kuasa besar Raja Dadah. Di harap perkara sebegini tidak terjadi di Malaysia. Terdahulu kita di kejutkan dengan kes penderaan kanak-kanak ala-ala banduan di Terengganu dan di harap kes-kes sebegitu tidak berulang lagi. Tambah-tambah lagi kekejaman terhadap kanak-kanak.

Video Bedah Bayi Sumbat Dadah


Amaran !! : Penulis tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang kejadian yang berlaku selepas menonton video ini. Semuanya di atas tanggungjawab anda sendiri.

Sumber : Youtube

INCOMING SEARCH TERM :

Keganasan Terhadap Kanak-kanak, penderaan bayi, penderaan kanak-kanak, bunuh bayi sumbat dadah, bayi dibunuh dan disumbat dadah, perut bayi di sumbat dadah, dadah di isi dalam perut bayi,GAMBAR DAN VIDEO KES PENDERAAN BAYI,
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

5 comments:

  1. xsampai hati aku nak tgok bidio tu weh. kejam .. aduhai leh nangis aku

    ReplyDelete
  2. Dah agak dh mesti mexico.. kt sana dadah yang berkuasa.. ada terbaca satu artikel. Mayat2 yg digunakan untuk seludup dadah disimpan dalam tong2 sebelum diorg masukkan dadah..

    ReplyDelete
  3. nak muntah! geli, tak sanggup nk tengok betul2

    ReplyDelete
  4. bila berkaitan dadah, macam-macam hal manusia sanggup buat...

    ReplyDelete
  5. Teruknya penjenayah ni... Sanggup buat apa sahaja kerana terlalu tamak untuk mengejar kekayaan..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Kejam !! Bedah Bayi Sumbat Dadah Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa