Latest News
Wednesday, August 14, 2013

Mutiara Kata - Silence Day of Wednesday

Mutiara Kata - Silence Day of Wednesday

code rahsia : HV575FMTT37T
HV575FMTT37T
Gambar : snap sendiri di kebun bunga mak aku.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

13 blogger-facebook:

  1. code rahsia : HV575FMTT37T <-- code ape neh? cantik gambar tu.. ada unsur2 bokeh..

    ReplyDelete
  2. sebab tu.. matlamat tidak menghalalkan cara,
    ~Selamat hari raya, maaf zahir batin ye semua salah silap saya selama ni.

    ReplyDelete
  3. tq for this remembrance potia,, i always do this,, sobss

    ReplyDelete
  4. code apa tu abam..jangan nak rahsia2 sangett :D

    ReplyDelete
  5. sebagai peringatan kita. memang cantik gambar ni.

    ReplyDelete
  6. @amir zahari tu code veryfication untuk technorati la bro...

    ReplyDelete
  7. @Denaihati ye terima kasih.. snap time raya hari tu kat kg.

    ReplyDelete
  8. Setuju apa yang dikata .
    Hurm....

    Bunga apekah itu..

    ReplyDelete
  9. @Cik Zaitul tak tau lah jetol... tapi bukan tahi ayam kan?

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Mutiara Kata - Silence Day of Wednesday Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa