Latest News
Tuesday, August 27, 2013

Penyokong Serang Pengadil | Sime Darby vs johor Piala Malaysia

Penyokong Johor Serang Pengadil | Piala Malaysia | Sime Darby vs Johor
penyokong serang pengadil piala Malaysia 2013Agak memeranjatkan apabila aksi seorang penyokong Johor tiba-tiba melulu masuk sebaik sahaja wisel penamat perlawanan dibunyikan bagi sesi kumpulan A Watsons Piala Malaysia (24 Ogos 2013) pertemuan antara pasukan Johor menentang Sime Darby.

Melihatkan video ini agak menggelikan hati apabila pecutan lariannya ibarat berlari dalam acara balapan yang saya kira boleh di gilap sebagai atlit pecut Negara satu hari nanti. Dengan skill yang beliau miliki saya percaya dengan semangat kental yang beliau miliki perlu di salurkan ke saluran yang betul.

Difahamkan penyokong tersebut melulu masuk dan memulakan larian pecutnya di tengah padang bagi mendapatkan pengadil perlawanan iaitu  Suhaimi Mat Hassan di syaki tidak berpuas hati kerana pengadil itu melayangkan kad merah kepada pemain Johor itu iaitu  M Khairul Ismail pada minit ke-33.

Video penyokong Johor serang pengadil

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 comments:

  1. salam.. teman dari segmen/GA
    http://honeyoyeke.blogspot.com/2013/08/mini-giveaway-birthday-ieta.html
    dah follow sini dulu..

    ReplyDelete
  2. Apsal mamat tuh serang pnegadil pun xtau. Pelik. Rsnya xder masalah pun kan. Poyo giler. Macam2 kat malaysia ni. Heheh

    ReplyDelete
  3. dia tengah susah hati kot time tu. ada suara2 kecil yg soh dia buat lagu tu, sendiri cari susah je kan. kalau wat lagu tu apa yg dia dapat eh?

    ReplyDelete
  4. As'salam abam :)


    macam2 la org skg...suka sangat cari gaduh..huhu

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Penyokong Serang Pengadil | Sime Darby vs johor Piala Malaysia Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa