Latest News
Wednesday, October 30, 2013

GIGI TUPAI TUMBUH BERTERUSAN - INFO MINDA

Info Minda kedua malam ini mengenai Tupai.
Tahukah anda bahawa Gigi tupai akan tumbuh berterusan. Gigi kacipnya boleh tumbuh sepanjang enam inci setahun, tapi masih pendek kerana penggunaan yang kerap.
gigi tupai, info minda, info tupai, informasi minda

Lagi mengenai Info Minda
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

12 blogger-facebook:

  1. wahh...6 inci..pnjg gak tu..
    tp yg uniknya gigi tupai akan tumbuh spnjg tahun..xmcm manusia..hehe..manusia kalo dh cmbh gigi bongsu xdak dh le gigi tumbuh.. :D

    ReplyDelete
  2. nice info ni....patut tak nak nampak panjang asyik menebuk je kerja nya....

    ReplyDelete
  3. bayangkan kalau dia tumbuh 6 inci tapi dia tak menebuk? hehe

    ReplyDelete
  4. Tupai tupai.. Gigi kacip 6inci¿ mak aiiii

    ReplyDelete
  5. tapi tupai memang sangat2 comellah.. geram aku tgk..

    ReplyDelete
  6. Indahnya ciptaan Allah.
    So tupai takde la yg rongak ek.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. bayangkan kalau tupai tak guna gigi nya... mau larik semua ponti anak remaja... hihi

    ReplyDelete
  8. tatau pulak gg tupai tumbuh berterusan selama neh ..

    ReplyDelete
  9. klau tupai ni xmkn...dh jd drakula kot tupai ni..hihihi

    ReplyDelete
  10. mau x pendek asyik makan kacang jee ( dalam ceta ice age tu tupai ka?) hehe

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: GIGI TUPAI TUMBUH BERTERUSAN - INFO MINDA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa