Latest News
Wednesday, October 30, 2013

INFO MINDA - Bahaya Membenci Seseorang

Info Minda kali ini mengenai bahaya membenci seseorang.
Tahukah anda apabila anda membenci seseorang, anda sebenarnya telah pun menarik kebencian orang itu terhadap anda. Fikiran yang beremosi ada daya tarikan bagaikan magnet yang akan menarik sebarang pemikiran yang sealiran. Sebagaimana gelombang minda tadi, kebencian akan terhasil dalam bentuk gelombang-gelombang negatif yang mengembara dan akhirnya sampai kepada orang yang anda benci itu.
INFO MINDA - Bahaya Membenci Seseorang

Oleh itu, seseorang yang menjadikan imaginasinya sebagai salah satu laluan untuk kejayaan tidak boleh berfikiran negatif. Dia kena berfikiran positif supaya pemikiran yang sama akan dipulangkan kepadanya.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

11 comments:

  1. haha main gelombang2 pulak benci ni...tapi mmg betul kadang2 ada mcm aura dari org yg "tak berkenan" dekat kita...paling selamat buat2 sms atau call biar kasik interference sikit kat gelombang benci tu...haha

    ReplyDelete
  2. Benci menarik benci. Syg akan menarik syg.. Dh lumrah hidup. Tp sebenarnya kalau kita benci org, hati sendiri yg sakit pun kan.. hati sendiri jgk yg susah kan.. Yg merana pun kita. Org tu xde pape pun. Jadi jgn biar diri dikawal oleh emosi yg begini. SAKIT..

    ReplyDelete
  3. maksudnya infra gelombang negatif tu perlu la di elakkan an? supaya gelombang positif dapat kita kawl.. sama kan maksudnya...

    ReplyDelete
  4. @KorN ye betol tu... mcm kita selalu fikirkan.. aku boleh buat... aku boleh buat... insyaAllah kita blh buat... maksudnya kita yakin kita boleh dan pasti kita boleh... ye kot

    ReplyDelete
  5. Wilma tak benci tapi geram dengan orang...Boleh bah kan ^_^

    ReplyDelete
  6. benci dalam diam? erm.. bukan benci la sakit hati ja..huhu

    ReplyDelete
  7. oooo patutle sampai ada manusia2 bernama 'haters' di mana2 sosial network... thanks for the info

    ReplyDelete
  8. Tittew tak mencik potia.. Awrrr

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: INFO MINDA - Bahaya Membenci Seseorang Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa