Latest News
Thursday, October 31, 2013

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Tuan Puteri

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Tuan Puteri | 24 Oktober 2013 genaplah 5 tahun puteri kesayangan aku ni.. Selamat hari lahir.. maaf sebab tak beli kek.. tak beli hadiah...
Dapat kek ni pon orang yang bagi... bukan tak nak beli.. tapi dia demam.. membazir jek bila beli...

Nak taip kat entry ni pun dah malas... ni je lah sekadar yang boleh... semangat tak datang dah nak ber blogging...

Selamat hari lahir Humaira' Qistina .....


Sekian.. inilah entry yg penuh kemalasan...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

7 blogger-facebook:

  1. selamat ulang tahun kat puteri..kesian dia demam ye...comelnya dia...

    ReplyDelete
  2. kek otomen tu... dah sihat lum tuan puteri tu??

    ReplyDelete
  3. Salamat hari lahir maira.. :)
    takpelah, janji ada dari takde..hehe

    ReplyDelete
  4. Malas, malas pun, siap dah se entri. ekekeke.... buat bila rajin, jgn buat bila malas. Be calm, be cool... Relax k,, :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi, selamat membesar dgn baik, selamat berjaya bahagia dan gembira selalu utk si cantik comel ni..

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Selamat Ulang Tahun Kelahiran Tuan Puteri Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa