Latest News
Wednesday, October 30, 2013

TEMPAT PALING SEJUK DI DUNIA - INFO MINDA

Info Minda datang lagi kali ini dengan memaparkan mengenai tempat paling sejuk di dunia. Tahukah anda bahawa tempat paling sejuk di dunia?. Pasti ramai beranggapan tempat paling sejuk di dunia adalah di kutub utara atau pun di kutub selatan.
info minda, informasi minda, tempat paling sejuk di dunia

info minda, informasi minda, tempat paling sejuk di dunia
Jika anda mengatakan tempat paling sejuk seperti di atas maka jawapannya adalah salah, kerana tempat paling sejuk di dunia adalah terletak di Verkhoyansk, Seberia (Russia), dengan suhu serendah -100 darjah Celsius di bawah paras beku pernah di catatkan.
info minda, informasi minda, tempat paling sejuk di dunia

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

9 comments:

  1. mesti xda benda hidup kat situ..

    ReplyDelete
  2. erkk... -100 tu....ada yg jejak je kaki kat sana terus beku ni...

    ReplyDelete
  3. hahha... jom potia kta g bulan madu kat sna... ehh..

    ReplyDelete
  4. @Lina Hamiedah tu bukan bula madu lagi dah... sebab madu pon beku ekekek...

    ReplyDelete
  5. ni kalau p sana pakai jalan kaki pakai selipar jepun, sure kaki tu berkecai pecah sbb frost bite..haha

    ReplyDelete
  6. gle sjuk..aku duk berendam air cond dlm opis pn da x thn..lg kn klu pegi tmpt spt dlm entri ni..
    ahaha

    ReplyDelete
  7. eshh, sejuk tuhh. 16 darjah celsius pun da tak mampu. hahahah

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: TEMPAT PALING SEJUK DI DUNIA - INFO MINDA Rating: 5 Reviewed By: potia casadelarossa