Menu
 

potia casadelarossa potia casadelarossa Author Author at www.blogger2u.com
Title: Bersiar Di Wetland Putrajaya
Author: potia casadelarossa
Rating 5 of 5 Des:
Bersiar Di Wetland Putrajaya | Sempena Hari Kemerdekaan Malaysia ke 57 memang tidak berkesempatan langsung nak ke Dataran untuk sesi temb...
Bersiar Di Wetland Putrajaya | Sempena Hari Kemerdekaan Malaysia ke 57 memang tidak berkesempatan langsung nak ke Dataran untuk sesi tembak menembak (photography) dengan rakan-rakan seperjuangan. Kesempatan di ambil bawa anak-anak ke Wetland Putrajaya.

Bersiar Di Wetland Putrajaya
Permandangan menarik di Wetland Putrajaya


Di Wetland Putrajaya sempat juga lepas gian membidik sekeping dua gambar sebagai pelepas gian. Entry ni sekadar entry ringkas sahaja. Untuk informasi penuh akan SB buat bila berkesempatan dan entry ini seperti biasa, sekadar gambar semata-mata.

Bersiar Di Wetland Putrajaya


Gambar sekitar Wetland Putrajaya

Beberapa keping gabar yang di ambil di Wetland Putrajaya yang mana lokasinya sangat cantik dan sesuai untuk aktiviti riadah seisi keluarga.

Bersiar Di Wetland Putrajaya


Bersiar Di Wetland Putrajaya

pulau Wetland Putrajaya


Wetland Putrajaya ini sesuai untuk di lawati oleh semua peringkat umur.

About Author

CARA BUAT DUIT DI BLOG

Propellerads

Post a Comment Blogger

  1. Lokasi yg sgt sesuai untuk percutian keluarga dihujung minggu kan..

    ReplyDelete
  2. Cantiknyaaa.. tak pernah lagi jejak kaki kat sini...

    ReplyDelete
  3. Cantikkk! Nanti nak kenen² kt hubby la bawa gi sini hehe :D

    ReplyDelete
  4. jom jom pakat gi berkayak ramai-ramai
    mesti syok

    ReplyDelete
  5. cantik tempat dia.
    yg berdua dlm gambar tu pun cute + comel jgk. Jalan2, best tu

    ReplyDelete
  6. Comelnya anak Potia... Indahnya pemandangan ciptaan Tuhan...

    ReplyDelete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

 
Top