Latest News
Wednesday, June 01, 2016

Apa Ni? Serum Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas !!

Apa Ni? Serum Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas !! | Patutlah "Si Dia" tu meroyan bagai baru-baru ni. Rupanya memang betul kata "dia" Serum Kurus ni memang TAK PANAS!!. Ingat "dia" tipu, rupanya memang betullah produk Izeara Xtravaganza ni tak panas!!. Tiba-tiba aku pun jadi panas.


Ok, tak mau meroyanlah, sebab tu sebelum beli atau guna mana-mana produk kita kena baca dulu isi kandungan dan tatacara menggunakannya. Untuk pengetahuan semua, pada kotak produk Izeara Xtravaganza yang dikatakan tak panas ni sudah tertera "C.O.O.L S.E.R.U.M" dan pasti maknanya "Serum Sejuk" tak hairanlah ianya tak panas.


Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas
COOL SERUM tertera pada kotak - Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas

Intipati Produk Izeara Xtravaganza

► Memecahkan Iemak dengan pantas.
► Langsung tidak panas.
► Tidak melekit & berbau harum.
► Kesan yang pantas.
► Punyai kelulusan dari pihak kesihatan.
► Dijamin halal.
► Boleh dibawa untuk solat.


Kelebihan Izeara Xtravaganza
Kelebihan Izeara Xtravaganza

Selain tidak panas Serum Izeara Xtravaganza ini juga sesuai di gunakan tidak kira dimana sahaja walaupun di pejabat, sedang memandu dan di mana jua yang kita inginkan. Apa yang paling penting ianya cukup mudah untuk di gunakan dan ianya tidak melekit.


Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas
Produk Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas - penjelasan daripada Nana

Isi Kandungan Dalam Produk Izeara Xtravaganza

Kandungan Dalam Produk Izeara Xtravaganza
Kandungan Dalam Serum Izeara Xtravaganza

  • Stem Cell Formula
  • Produk 100% Bebas bahan kimia
  • Produk 100% Bebas Paraben
  • 100% Terjamin keberkesanannya menurunkan

Secara jujurnya aku dah praktikkan guna produk ni tiap kali lepas mandi sebelum keluar rumah dan sebelum tidur malam dan dapat aku katakan walau ianya masih peringkat permulaan tapi aku dapat rasalah juga feeling2 macam susut sikit. Tak pastilah pulak ketara di macam mana.. tapi nampak juga perbezaan masa nak butang seluar jeans tu dah longgar sikit.


Testimoni Penggunaan Serum Izeara Xtravaganza
Antara testimoni yang telah menggunakan Serum Izeara Xtravaganza ini seperti di bawah dan rata-rata memberikan maklum balas yang positif.


Serum Izeara Xtravaganza Memang berkesan

Serum Izeara Xtravaganza Memang berkesan


Antara perkara yang aku tertarik dengan produk Izeara Xtravaganza ni adalah produk ni Halal, kalau dilihat pada kotak Serum ni tertera "Produk ini telah di bacakan Doa dan Zikir". Jadi simboliknya produk ini tidak boleh di langkah dan kalau boleh letaklah di tempat yang sesuai.


Sesuai dengan bulan Ramadan ni aku memang amalkan tiap-tiap pagi. Nak tahu kenapa? kalau korang nak tahu salah satu kesan dia ianya dapat menahan korang daripada rasa lapar dan hilang selera makan. Kalau dah tak makan tu kalau tak kurus jugak tak tahulah kan.. setidak-tidaknya serum kus ni dapat membantu mereka yang betul-betul nak kurus menjelang Aidilfitri nanti.


Dengan harga yang di jual di pasaran sekarang rasanya ianya berbaloi walaupun kandungan serum ini cuma 200ml kerana cara penggunaannya cuma picit sedikit je kat tapak tangan kemudian sapu di tempat-tempat yang bermasalah seperti pinggang, perut, bawah lengan atau pun paha. Cara aplikasi serum ni cukup mudah dan ringkas dan tak ambil masa yang lama pun. Kurang dari 5minit. macam aku, aku sapu kat bahagian pinggang je sebab nak kurangkan lemak bahagian situ je.. maklumlah nak pakai baju kebaya raya nanti.. ops..maaf.. baju melayu...


Sebelum terlupa kalau korang ada sebarang pertanyaan atau untuk menempah Serum Kurus Izeara Xtravaganza ini korang boleh terus hubungi seperti yang tertera di bawah.

Instagram: @IzearaXtravaganza
No tel : 013‑7773617
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

6 comments:

  1. best pakai..tak rasa apa..hehehe.. natural je rasanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kan.. psst.. kadang buat giler jugak.. sakit perut gi bantai sapu serum ni kat perut hahahha

      Delete
  2. terpana melihat modelnya. hehehe

    ReplyDelete
  3. oh.. ni yang losyen kurus tu.. okay.. okay.. mesti hot demand nak raya nih.. hee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah try ke belum ni? raya dah nak dekat dah hahah

      Delete

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Apa Ni? Serum Izeara Xtravaganza Memang Tak Panas !! Rating: 5 Reviewed By: Zuwa Aripin