Latest News
Saturday, August 20, 2016

Cara Dapatkan POKEBALL Tanpa Applikasi POKEMON

Cara Dapatkan POKEBALL Tanpa Applikasi POKEMON | Trending sekarang dengan permainan Pokemon Go ni. Sana sini orang bercerita pasang Aplikasi Pokemon Go ni sehingga lepak cafe ke, mamak ke semua cerita pasal Pokemon Go ni.. hahaha... Kawan-kawan aku pun sama kaedahnya. Paling parah ada juga aku dengar mereka sanggup meronda-ronda dengan kereta, motor mahu pun berjalan kaki semata-mata nak cari Pokemon ni, nasib kawan-kawan aku bukan tahap yang macam ni. heheheh..


Cara Dapatkan POKEBALL Tanpa Applikasi POKEMON


Setakat ini aku masih "teruna" dapat pertahankan diri dari terjebak dengan permainan ni. Tapi seronok tengok orang main Pekemon Go ni. Bukan kebal hakikatnya handphone aku memory low kaedahnya hahahah.... Ok, berbalik pada tajuk, nak bagitau "Pokeball" yang di gunakan untuk baling Pokemon yang korang tangkap tu sebenarnya tak perlu pun cari di "pickstop" (betul ke?) dalam aplikasi tu. Sebenarnya kita boleh buat sendiri tanpa masuk ke Aplikasi Pokemon Go tu. Cerita banyak tak guna kan? sila mainkan video di bawah.


Dah tengok video kat atas tu? kalau dah tengok sila jangan kecam abam ye? hahaha... tunggu apa lagi pergi lah cuba.. kalau abam yang buat mesti abam namakan dia dengan "PokekBall" hahaha.. kira related lah kan dengan kek. Oklah, malas  nak mengomel lama-lama, anggaplah video dan entry ini sekadar hiburan semata-mata. Jangan ada yang PM abam ugut nak lempang abam pulak. Ye lah, tajuk tak menahan kan? abam pun tahu walaupun abam tak main Pokemon bahawa "POKEBALL" itu sungguh bernilai untuk para pemain Aplikasi Pokemon GO. hihi...
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

3 comments:

Sebarang Komen yang tidak berkaitan dengan artikel / SPAM akan Di PADAM. Terima Kasih.

Item Reviewed: Cara Dapatkan POKEBALL Tanpa Applikasi POKEMON Rating: 5 Reviewed By: Zuwa Aripin